رویه های باز گرداندن کالا
همه سعی ما براین است که کالا سالم وبدون هیچ مشکلی به دست شما مشتری عزیز برسد اما در شرایطی که به قرار زیر است
مشتری می تواند محصول خریداری شده را حداکثر بعد از 2 روز دریافت محصول به ما برگشت دهد.
شرایط برگشت محصول خریداری شده
محصول خریداری شده مطابق سفارش مشتری نباشد. ( از لحاظ رنگ یا مدل )
محصول خریداری شده آسیب دیده باشد. ( خش در بدنه یا کمبود لوازم جانبی )
محصول خریداری شده مشکل فنی داشته باشد.
مشتریان گرامی توجه فرمایید :
امکان برگرداند کالا به دلایل سلیقه ای یا از خرید منصرف شدم وجودندارد.
درصورت استفاده از کد تخفیف در هنگام خرید کالا .فقط اصل پول پرداختی به شما برگشت داده خواهد شد و وکد تخفیف موردنظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی سای تماس بگیرید
از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبان سایت ، خودداری کنید
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید )
قبل از ارسال بسته عکس از نحوه بسته بندی ودرج آدرس بروی بسته گرفته وبه شماره واتس آپ 09120229700 ارسال کنید
بعد از ارسال با ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه وبه شماره واتس آپ 09120229700 ارسال کنید
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید کل هزینه پستی به حساب شما برگشت داده خواهد شد.